Yoga-dvd

Idag tänkte jag att jag skulle prova min nya yoga-dvd som jag fick med i senaste numret av IForm. Egentligen hade jag tänkt göra det medan Lova sov. Men det kom lite annat i mellan. Typ tvätt och disk. Sen åt vi lunch och jag har för mig att man inte ska utöva yoga förrän minst en och en halv timme efter att man har ätit. Så det blev i alla fall att jag gjorde lite plats åt mig mellan duplot och de andra leksakerna på vardagsrumsgolvet. Lova satt lugnt och lekte med en boll, så jag tänkte att det här blir nog inga problem. Med en gång som dvd´n började så skulle Lova fram och ställa sig framför tv:n så att jag inte såg något. Fick göra ny plats på golvet bland gosedjuren i stället. Sen upptäckte Lova att mamma LÅG ner på golvet, vilket typ är det roligaste som finns. Så då var hon ju givetvis tvungen att klättra på mig. Jag försökte hålla modet uppe och hänga med så gott jag kunde i djupandningen och strechningarna. Lova satt och petade in duplo-bitar under mig medan jag gjorde den där övningen med fötter och axlar i marken och bröst och mage är som en båge i luften. Då gav jag upp. 
I morgon ska jag prova Carmen Electras Strip-Tease-Aerobics i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0